Friday, 6 January 2012

walimatulurus kampung simpang 31/12/2011

Alhamdulillah.. dapat satu lagi tempahan ukiran meja pengantin... adik member kawin... 
ader 8 semuanyer... tembikai 3 biji dan 5 hidangan buah-buahan.. 

Thursday, 22 December 2011

tak berbaloi.......

sabtu 26 nov.. ader orang tempah ukiran buah meja pengantin...
aku pom aper lagi.. suka ler.. dea kater buat 6 gubahan...
dea bagi kat aku rm100 kater nyer duit untuk beli buah..
upah duit lain. orait aku kater... kul 6 pg aku stat buat ukiran..
allahamdullilah... dalam kul 12.30 siap semuanyer... aku kater
modal beli buah rm 80.. dea kater k.. petang tu selepas abis majlis..
aku serahkan baki duit rm 20.. dengan selamba dea kater.. amik ler..
tu jer ler duit upah nyer... terkedu aku.. tak terkata aper2...
bayangkan 6 jenis gubahan.. hanya dapat rm 20...
tak berbaloi... tak berbaloi....

Sunday, 2 October 2011

fruit carving








30 julai 2011.. Ativiti@perpustakaan kelas ukiran buah.. peserta seramai 25 orang...

Saturday, 1 October 2011

my hobby







ni ler hoby aku maser lapang... baru jer aku ceburi bidang ukir buah ni...

Wednesday, 28 September 2011

Tentang Aku

 aku adalah aku .aku lah aku kamu dan aku lah aku mereka. maka segala-galanya aku. aku memandang kecantikan aku. aku yang wujudkan aku dengan berbagai-bagai aku. dari aku kepada aku. dengan kehendak aku. aku adakan berbagai-bagai aku dengan rupa aku didalam diri aku. aku mengerakkan aku dengan tugas tugas aku pada kenyataan aku. maka aku yang sediakan kehidupan aku dengan macam-macam aku pada kenyataan aku dengan berbilang-bilang menjalankan tugas-tugas aku di dalam dunia aku akhirat. cerita aku bermacam-macam aku. kerenah-kerenah aku mengadakan aku dari sa aku kepada berbilang aku.